CD Universe
Music Movies Games Audio Books Novelties  
»  Search 
Existing Customer?Sign In
McAfee Secure Certified
Turn Pop-up Images On

Little Love Lyrics by Bone Thugs-N-Harmony

CD Universe is your song lyrics and mp3 source for Bone Thugs-N-Harmony's song Little Love lyrics and much more.

Strength & Loyalty     Strength & Loyalty
Featuring Little Love Lyrics
Bone Thugs-N-Harmony
4.4 stars

Listen to Little Love MP3 Sample

Buy MP3 Song$1.29
CD $10.65 Buy CD  Details
MP3 $9.99 Buy MP3  Details
CD $10.59 Buy CD  Details Edited
MP3 $9.99 Buy MP3  Details
CD $31.09 Buy CD  Details (Import) Japan

We have 4 versions of the Bone Thugs-N-Harmony song Little Love

Bone Thugs-N-Harmony's second album of 2006 and its sophomore outing as a trio (with Flesh-N-Bone in jail and Bizzy ... See Full Description
   
Bone Thugs-N-Harmony Little Love Lyrics
Strength & Loyalty Track List
Click on a song to view its lyrics

 1 Flow Motion Lyrics
 2 Bump In The Trunk Lyrics
 3 Mind Blow Lyrics
 4 I Tried Lyrics
 5 Lil Love
 6 C-Town Lyrics
 7 Order My Steps (Dear Lord) Lyrics

Bone Thugs-N-Harmony Little Love Lyrics
 8 Streets Lyrics
 9 9MM Lyrics
10 Gun Blast Lyrics
11 Candy Paint Lyrics
12 So Good So Right Lyrics
13 Sounds the Same Lyrics
14 Never Forget Me Lyrics


More Bone Thugs-N-Harmony lyrics
More popular Bone Thugs-N-Harmony songs include: 1st Of Tha Month Lyrics, Thuggish Ruggish Bone, Look Into My Eyes Lyrics, Breakdown Lyrics, Tha Crossroads Lyrics, Buddah Lovaz Lyrics, Foe Tha Love Of $ Lyrics, Home Lyrics, Notorious Thugs Lyrics, Resurrection Lyrics, Weed Song Lyrics, Cleveland Is The City Lyrics, East 1999 Lyrics, Thug Luv Lyrics, Shoot 'Em Up Lyrics, If I Could Teach the World, All Good Lyrics, Change the World Lyrics, Body Rott, Money Money Lyrics, LITTLE LOVE Lyrics.

Little Love Lyrics by Bone Thugs-N-Harmony

(Y'all know what this is)
Can I get a little bit of L-O-V-E? (MC)
Can ya spend a little bit of dough on me? (Bone Thugs)
Can I get a little bit of ya T-I-M-E (The lil' homeboy Bow Wow)
Boy, if ya wanna make it (MC)
'Cause ya gotta give a little bit of (What's your perspective?)

Monday we made love (I'm outta love)
Tuesday you had time (And macked it all)
We just break up again, you want me to let you back in
But tonight I'm like no, oh, uh, uh, uh, oh
My mind says no, but my body and soul said yes
I hate this mess, boy, you just ain't no good for me
This ain't the way real love should be

Took you back once, took you back twice
Took you back, three, four, five times
They said your tricks were over
Boy, you've gon' crossed the line
Took you back once, took you back twice
Took you back, three, four, five times
Can't see the love in you, somebody help me! (Krayzie, give her a little bit)

Now you look from the jump
And a nigga was thugged out, but you bugged out and start trippin'
Flippin' on me all time, and it's been like this all my life no matter how I try
Guess it's the thug in me; got my mind on my money, man
I'm spending my time on the grind tryin' to shine; I'm concentrating on running thangs
I've been tryin' to hold it down, and you steady tellin' me it's over now
She always talk loud; she always leave me but always come back around
That's just what we go through, and you know it's so true
Every time I slip up she behind me, gon' be right there to remind me...

Can I get a little bit of L-O-V-E? (Uh yeah, ha ha)
Can ya spend a little bit of dough on me?
Can I get a little bit of ya T-I-M-E (Just a little bit)
Boy, if ya wanna make it (Layzie!)
'Cause ya gotta give a little bit of (Giver her a lil' bit)

Can we take a long walk on the beach, get away from the streets?
Baby girl, me and you need to rendezvous
Cancun next week, how that sound to you?
I've been meaning to spend a little time wit' you
I can tell you fed up from all of the promises I've been making lately
And I had to deliver, but I been so caught in my hustle, tryin' to make this payment
And I should've considered your feelings
I should've been better about it
I should've been grown, not childish
I should've been way more polished
But my hustle done paid off, and I'm ready to spoil you, love
Come look what ya boy gon' do (Gon' do), let me make this up to you (to you)

Can I get a little bit of L-O-V-E?
Can ya spend a little bit of dough on me?
Can I get a little bit of ya T-I-M-E?
Boy, if ya wanna make it (Bow Wow!)
'Cause ya gotta give a little bit of (Give her a little bit)

Weezy, girl, I can't believe what you sayin'
You ...
Printing this content is prohibited.
LITTLE LOVE Lyrics provided by
Lyrics Provided by LyricFind Terms



Alternate spellings: BONE THUGS IN HARMONY, Bone+Thugs-N-Harmony.

Bone Thugs-N-Harmony Little Love Lyrics


More music song lyrics: Day After Day Lyrics, Brilla Tu Luz Para Mi Lyrics, Empty Magazine Lyrics, Barber: Nocturne, Op 33 Lyrics, Who Are You Lyrics, I Kill Therefore I Am Lyrics, I've Got the World On a String Lyrics.



More
R&B
Rap
Rock/Pop
Heavy Metal