CD Universe
Music Movies Games  
»  Search  Existing Customer?Sign In
McAfee Secure Certified
Turn Pop-up Images On

Murder Was the Case Lyrics by Dr. Dre

CD Universe is your song lyrics and mp3 source for Dr. Dre's song Murder Was the Case lyrics and much more.

Chronicles: Death Row Classics     Chronicles: Death Row Classics
Featuring Murder Was the Case Lyrics
Dr. Dre
5 stars

Listen to Murder Was the Case MP3 Sample
CD $18.39 Buy It  Details
CD $20.29 Buy It  Details Death Row Classics; With DVD
CD $19.15 Buy It  Details Edited

We have 10 versions of the Dr. Dre song Murder Was the Case

Mammothly influential producer and the Godfather of G-Funk, producer/rapper Dr. Dre's best work was on the Death Row label.... See Full Description
   
Dr. Dre Murder Was the Case Lyrics
Chronicles: Death Row Classics Track List
Click on a song to view its lyrics

 1 One Eight Seven
 2 Dre Day (And Everybody's Celebratin')
 3 Nuthin' But A "G" Thang Lyrics
 4 Gin and juice Lyrics
 5 Doggy Dogg World Lyrics
 6 California Love Lyrics
 7 Murder Was the Case
 8 Afro Puffs Lyrics

Dr. Dre Murder Was the Case Lyrics
 9 Let Me Ride Lyrics
10 Aint No Fun (If the Homies Cant Have None) Lyrics
11 Natural Born Killaz Lyrics
12 Bitches Ain't Shit Lyrics
13 Puffin' on Blunts and Drankin' Tanqueray


More Dr. Dre lyrics
More popular Dr. Dre songs include: Still D.R.E. Lyrics, Next Episode Lyrics, Forgot About Dre Lyrics, Watcher Lyrics, Lil' ghetto boy Lyrics, Juice, Planet, Bang Bang Lyrics, Surgery, Xxplosive Lyrics, No Diggity Lyrics, Fly, Let's Get High Lyrics, MURDER WAS THE CASE Lyrics.

Murder Was the Case Lyrics by Dr. Dre

Hey, hey Jaycee
Sup Aron?
Ain't that Snoop Dogg over there?
That that nigga with that blue coat on?
Yeah
Yeah oh yeah that's that nigga
Nigga roll up on the side of him man
Roll your window down
Man hand me my motherfucking Glock man gimme another clip
Cause I'm gonna smoke this fool
Yeah roll the windows down
Yeah, OK there you go
Hey man, you Snoop Dogg?
Snoop?
Huh?
Snoop Doggy Dogg?
Man he's Snoop Dogg
Man fuck that nigga!
Nigga man!
Get that nigga man!
Man get up fool man, get up man, don't be trying to run man
Get up on that fool man, I don't give a fuck
What set you got now? Fuck you nigga!
Yeah nigga, whats up?
Nigga?
Yeah motherfucker
Yeah nigga, one less nigga
Yeah nigga, you'se a dead motherfucker now

As I look up at the sky
My mind starts tripping, a tear drops my eye
My body temperature falls
I'm shaking and they breaking trying to save the Dogg
Pumping on my chest and I'm screaming
I stop breathing, damn I see demons
Dear God, I wonder can ya save me
I can't die Boo-Boo's bout to have my baby
I think it's too late for praying, hold up
A voice spoke to me and it slowly started saying
"Bring your lifestyle to me I'll make it better"
How long will I live?
"Eternal life and forever"
And will I be, the G that I was?
"I'll make your life better than you can imagine or even dreamed of
So relax your soul, let me take control
Close your eyes my son"
My eyes are closed

Murder, murder was the case that they gave me
Murder, murder was the case that they gave me

I'm fresh up out my coma
I got my momma and my daddy and my homies in my corner
It's gonna take a miracle they say
For me to walk again and talk again but anyway
I get, fronted some keys, to get, back on my feet
And everything that nigga said, came to reality
Living like a baller loc
Having money, and blowing hella chronic smoke
I bought my momma a Benz, and bought my Boo-Boo a Jag
And now I'm rolling in a nine-trizzay El Do-Rad
"Just remember who changed your mind
Cause when you start set-tripping, that ass mine"
Indeed, agreed proceed to smoke weed
Never have a want, never have a need
They say I'm greedy but I still want mo'
Cause my eyes wanna journey some more, really doe (check it out)

Now I lay me down to sleep
I pray the lord, my soul to keep
If I should die, before I wake
I pray the lord, my soul to take

No more indo, gin and juice
I'm on my way to Chino, rolling on the gray goose
Shackled from head to toe
25 with an izzl, with nowhere to gizzo, I know
them niggaz from the other side recognize my face
Cause it's the O.G. D-O-double-G, L-B-C
Mad doggin' niggas cause I don't care
Red jumpsuit with two braids in my hair
Niggas ...
Printing this content is prohibited.
MURDER WAS THE CASE Lyrics provided by
Lyrics Provided by LyricFind Terms

Dr. Dre Murder Was the Case Lyrics


More music song lyrics: Strike Up The Band Lyrics, Reason to Believe Lyrics, Dip Doodle Lyrics, Moon Song Lyrics, Queen Victoria Lyrics, Why Must I Lyrics, What Lyrics, This Ain't The Summer Of Love Lyrics.



More
R&B
Rap
Rock/Pop
Classical
Vinyl LP Record