CD Universe
Music Movies Games Audio Books Novelties  
»  Search 
Existing Customer?Sign In
McAfee Secure Certified
Turn Pop-up Images On

Hook It Up Lyrics by R. Kelly

CD Universe is your song lyrics and mp3 source for R. Kelly's song Hook It Up lyrics and much more.

Double Up     Double Up
Featuring Hook It Up Lyrics
R. Kelly
3.6 stars

Listen to Hook It Up MP3 Sample

Buy MP3 Song$0.99
CD $7.55 Buy CD  Details
CD $9.05 Buy CD  Details Edited
MP3 $9.99 Buy MP3  Details

We have 8 versions of the R. Kelly song Hook It Up

   
R. Kelly Hook It Up Lyrics
Double Up Track List
Click on a song to view its lyrics

 1 Champ Lyrics
 2 Double Up Lyrics
 3 Tryin' To Get a Number Lyrics
 4 Get Dirty Lyrics
 5 Leave Your Name Lyrics
 6 Freaky in the Club Lyrics
 7 Zoo Lyrics
 8 I'm a Flirt Remix Lyrics
 9 Same Girl Lyrics
10 Real Talk Lyrics

R. Kelly Hook It Up Lyrics
11 Hook It Up
12 Rock Star Lyrics
13 Best Friend Lyrics
14 Rollin' Lyrics
15 Sweet Tooth Lyrics
16 Havin' a Baby Lyrics
17 Sex Planet Lyrics
18 Rise Up Lyrics
19 Ringtone


More R. Kelly lyrics
More popular R. Kelly songs include: "Untitled", How Many Ways, A Slow Dance Lyrics, Song2, Platinum Lyrics, Step in My Room Lyrics, Sadie Lyrics, When a Woman Loves Lyrics, Dedicated Lyrics, Your My Little Secret, (You To Be) Happy, Gangsta Girls Lyrics, The World's Greatest Lyrics, Intermission, Dats What I'm Talkin About, Pu**Y - (featuring Devin), When I Think About You, A Spirit, Can You Feel It - The Spirit (Original 12" Mix), Best Of Both Worlds Lyrics, HOOK IT UP Lyrics.

Hook It Up Lyrics by R. Kelly

She look what?
She look good, she bad as a motherfucka
She look good? Yeah
I mean how's her heart?
How's her head? Her mind right?
Her brain right, shit
Look, listen, nigga, yeah
Tell your girl if she got one of them bad motherfuckers
That look like her and you know, act like her
Shit, nigga, you already know what to do
Tell your girl to hook it up
Tell your girl to hook it up
If she got a friend, homie, tell your girl to hook it up
If she got a cousin, homie, tell your girl to hook it up
If she got a sister, homie, tell your girl to hook it up
If she look like her, act like her, partner, let me hook it up
Kells, if she sexy like that, tell your girl to hook it up
Sweet and she don't talk back, tell your girl to hook it up
If she's lookin' for that real love, tell your girl to hook it up
If she look like her, act like her, partner, let me hook it up
Homie, you spite, yeah, your girl, she's a dime piece
Nigga, now I know why you ain't been hangin' around me
The way she look I'd do the same, spend that time, play that game
Like to say if I lock that up, if I was you I'd knock that up
Open the door for her man, pulled out her chair
She may not know it but that's wifee right there
Worth spending that money, lookin' fresh as a breeze
Sexy, good girl, pretty and as sweet as can be
You could take her straight home to mama
Even to meet your pops
She don't come with no drama
Damn, you lucky bastard
If she got a friend, homie, tell your girl to hook it up
If she got a cousin, homie, tell your girl to hook it up
If she got a sister, homie, tell your girl to hook it up
If she look like her, act like her, partner, let me hook it up
If she sexy like that, tell your girl to hook it up
Sweet and she don't talk back, tell your girl to hook it up
If she's lookin' for that real love, tell your girl to hook it up
If she look like her, act like her, partner, let me hook it up
Kells, I see you pimpin' in the club with the baddest chick
If she got a partner, tell her she should get with this
A well known money makin' H you E why
Huey be the man to give some real love, you know that playa be I
The type that'd take her out the hood
Make sure her hair and her nails look good
500 Benz, you can break a lil' wood
If she was my girl, I'ma do what I could
As long as you understand it's 50-50
You do for me, I do for you
You shoot for me and I'd shoot for you
You be sweet to me and I'm sweet to you
You may think I'm lyin' but it's the truth
'Cause I ain't gotta lie to kick it
It's easy for me to be pimpin'
But I'm gonna make you my mistress
To avoid the life lookin' ruff
Head and attitude all messed up
All ya gotta do is holler ...
Printing this content is prohibited.
HOOK IT UP Lyrics provided by
Lyrics Provided by LyricFind Terms



Alternate spellings: Kelly,+R..

R. Kelly Hook It Up Lyrics


More music song lyrics: Song Is You Lyrics, Storytime Lyrics, Takin' It To The Streets Lyrics, On The Sunny Side Of The Street Lyrics, Pop Goes Da Pistol - Myztic vs. Myrmidon Lyrics, You'll Always Be With Me Lyrics, Back Against the Wall Lyrics, Get Happy Lyrics, All My Love Lyrics, A Natural Disaster Lyrics, House Of Blue Lights Lyrics, Visions of You Lyrics, "Who Am I?" Lyrics, Holland, Say Hello Lyrics, Isabel Lyrics, Agony Lyrics, Fade Away Lyrics.



 

cdu4fulllyr cdu4lyr 12083551 ver709cdu cdu4all 3/30/2015 5:29:46 PM