CD Universe
Music Movies Games Audio Books Novelties  
»  Search 
Existing Customer?Sign In
McAfee Secure Certified
Turn Pop-up Images On

*My Life Lyrics by T.I.

CD Universe is your song lyrics and mp3 source for T.I.'s song *My Life lyrics and much more.

Urban Legend     Urban Legend
Featuring *My Life Lyrics
T.I.
4.3 stars

Listen to *My Life MP3 Sample

Buy MP3 Song$1.29
CD $8.15 Buy CD  Details
MP3 $9.99 Buy MP3  Details
MP3 $9.99 Buy MP3  Details

We have 11 versions of the T.I. song *My Life

With TRAP MUZIK, Georgia rapper T.I. boldly established himself as a young rapper to watch and a sought-after guest artist.... See Full Description
   
T.I. *My Life Lyrics
Urban Legend Track List
Click on a song to view its lyrics

 1 Tha King Lyrics
 2 Motivation Lyrics
 3 U Don't Know Me Lyrics
 4 Asap Lyrics
 5 Prayin For Help Lyrics
 6 Why U Mad at Me Lyrics
 7 Get Loose (featuring Nelly) Lyrics
 8 What They Do (featuring B.G.) Lyrics
 9 The Greatest (featuring Mannie Fresh) Lyrics

T.I. *My Life Lyrics
10 Get Ya S*** Together (featuring Lil' Kim)
11 Freak Though (featuring Pharrell Williams) Lyrics
12 Countdown Lyrics
13 Bring Em Out Lyrics
14 Limelight (featuring P$C/Big Kuntry)
15 Chillin with My B**** (featuring Jazze Pha) Lyrics
16 Stand Up (featuring Trick Daddy/Lil Jon/Lil Wayne) Lyrics

T.I. *My Life Lyrics
17 My Life (featuring Daz Dillinger)


More T.I. lyrics
More popular T.I. songs include: Whatever You Like Lyrics, Blurred Lines, Live Yo Life, Swagger Like Us - (featuring Jay-Z/Kanye West/Lil Wayne/T.I.), What You Know Lyrics, No Matter What Lyrics, No Mediocre, Ball, Oh Yeah, IN THE A, Bitches & Bottles (Let's Get It Started), Stay, Hello Lyrics, Paperwork, Private Show, Live Your Life Lyrics, A.K.A., Light Em Up (RIP Doe B), Better Than This, At Ya' Own Risk, MY LIFE Lyrics.

*My Life Lyrics by T.I.

I know it's your life nigga, you do as you please (That's right)
But you know we be fucking up
Huh, huh, yeah hey, hey, hey, yea, yea, yeah (What)
Hey, hey, hey, yea, yea, yeah
That nigga Daz and T.I., is in the motherfuckin' house, you know what I mean
It's your life nigga, live or die

[Chorus]
Can't ya see I'm on fire, so quit hating on me pimpin', I'm just living my life
Think I ain't gone ride, on all you pussy niggas tryin' to put an end to my life
You can't do it, don't try, I know you sucker niggas wish that you was living my life
In white linen, I'm fly, top down in the spiderville, riding for the rest of my life

A-town veteran, started at eleven
When and bought an eight-ball, I was staying down every since
That's why its hard to find a young rapper nigga better than
Bankhead resident, Westside represent, Pimp Squad mobster

Grand Hustle president, heart of a lion and the nuts of an elephant
Trap music heaven sent, you hating and it's evident
You trying to stack presidents, I'm tryin' to set precedents
The comparison is insulting my intelligence

'Cause real recognize real, and real you ain't never been
You never will, I catch ya where you chill,
Holla at ya where you live nigga, fuck a record deal (what's happenin')
I graduated out the yay, to stack a couple mill

Who would figure it would be a rap nigga I have to kill
My partners telling me shawty you have to chill (fuck that shit)
But I'm a end Up hating with steel, what is is, still dope boy trap niggas
Worldwide lovin' it, haters see the spider and they wanna put a slug in it
Fuck it, I'm a G, I been a rider, I ain't studding it
Better get ya mind of mind, and start hustling

[Chorus]

I should BG banging the stripes, ideas when I strike
Breaking my victims, lining them niggas all with the light
Get it right, hold it tight, blast with all your might
See we hustle for them grands 'til the early light

Follow my plan on command, leave 'em dead where they stand
Ain't no stopping the man nigga with grands in my hands
Living the fast lane, grand hustle the gram when the cash came
(Grand hustle nigga)

The police book me, take my fingerprint and last name
If I'm stuck in a cell, how would I maintain
Lock up all these niggas, the penitentiary mind frame
I strive for perfection, my method is quite collective

Check out the fuckin' way I just rep it
This dog pound gangsta in the back take a licking
Rims shining, fresh paint, T.I. counting paper
Big moves stay on deck with the tools
All y'all niggas and bitches and niggas get sprayed with the tools

[Chorus]

[Daz]
This how we hustle for the paper, cause the hustle get harder
I'm dog pounded ...
Printing this content is prohibited.
MY LIFE Lyrics provided by
Lyrics Provided by LyricFind Terms



Alternate spellings: T I, ti vs tip.

T.I. *My Life Lyrics


More music song lyrics: Zooma Zooma Bacalla Lyrics, L'Hotel Borgne Lyrics, If I Don't Write Lyrics, Dom-In-O Lyrics, December Lyrics, Hell Hole Lyrics, George Benson Lyrics, Void In My Life Lyrics, Kalle Karton Lyrics, Come Sunday Lyrics, Here's That Rainy Day Lyrics, She's A Pleaser Lyrics, Edgar the Party Man Lyrics, My Rhyme Ain't Done Lyrics, Anticipating Sweden Lyrics, Genius or a Fool Lyrics, Rose Room Lyrics, Prelude for piano No. 17 in A flat major, Op. 28/17, CT. 182 Lyrics, Just Another Poor Boy Lyrics.



More
R&B
Rap
Pop
Heavy Metal
Rock
Rock/Pop
Vinyl LP Record
 

cdu4fulllyr cdu4lyr 10901381 ver709cdu cdu4all 4/26/2015 9:38:30 AM