CD Universe
Music Movies Games Audio Books Novelties  
»  Search 
Existing Customer?Sign In
McAfee Secure Certified
Turn Pop-up Images On

Badunkadunk Lyrics by Twista

CD Universe is your song lyrics and mp3 source for Twista's song Badunkadunk lyrics and much more.

Kamikaze     Kamikaze
Featuring Badunkadunk Lyrics
Twista
4.2 stars

Listen to Badunkadunk MP3 Sample

Buy MP3 Song$0.99
CD $18.69 Buy CD  Details Re-Issue; Bonus Tracks; Reissue
CD $21.09 Buy CD  Details Re-Issue; Bonus Tracks; Reissue; Edited
MP3 $10.99 Buy MP3  Details
MP3 $9.99 Buy MP3  Details

We have 16 versions of the Twista song Badunkadunk

Personnel includes: Twista, 8 Ball, Too Short, Kanye West, Jamie Foxx, Jazze Pha, R. Kelly, Freeway, Ludacris, T.I., ... See Full Description
   
Twista Badunkadunk Lyrics
Kamikaze Track List
Click on a song to view its lyrics

 1 Get Me Lyrics
 2 Kill Us All Lyrics
 3 Pimp On - (featuring 8Ball/Too $hort) Lyrics
 4 Slow Jamz - (featuring Kanye West/Jamie Foxx) Lyrics
 5 Overnight Celebrity Lyrics
 6 Still Feels So Good - (featuring Jazze Pha) Lyrics
 7 Drinks Lyrics

Twista Badunkadunk Lyrics
 8 Badunkadunk
 9 One Last Time Lyrics
10 So Sexy - (featuring R. Kelly) Lyrics
11 Higher - (featuring Ludacris) Lyrics
12 Snoopin' Lyrics
13 Like a 24 - (featuring T.I./Liffy Stokes) Lyrics
14 Hope Lyrics
15 Sunshine - (featuring Anthony Hamilton) Lyrics

Twista Badunkadunk Lyrics
16 Art & Life (Chi-Roc) - (featuring Memphis Bleek/Young Chris/Freeway) Lyrics
17 So Sexy Chapter II (Like This) - (featuring R. Kelly)
18 Freek-a-Leek - (Remix, remix) Lyrics


More Twista lyrics
More popular Twista songs include: Confessions Part 2 Lyrics, (Tattoo), Swagger From Us - (featuring NOE/Lil Wayne/Twista), 'Me and You', Piano Concerto No. 1 in E minor, Op. 11, CT. 47: Romance, Smoke Wit You Lyrics, Want My Dough, Whip Game Proper Lyrics, No Pistols ft. The Speedknot Mobstaz, 'no. 1', Too Big Mafia, Twista, AK Billionaire of Do Or Die- Wont Stop - too big mafia, twista, ak billionaire, Esquisses, Beneath the Diamonds, Do U Lyrics, MidWest Invasion, (Freestyle), Legit Ballaz Theme (Separation), Legit Ballaz, Legit Ballerz, Streets, BADUNKADUNK Lyrics.

Badunkadunk Lyrics by Twista

(feat. Jazze Pha)
[Chorus: Jazze Pha]
Badunkadunk, All in your face when you're at the club,
Badunkadunk, Slide down the poll for the 30 Dub,
Badunkadunk, Look at your ass girl, it's so much fun,
Badunkadunk, I tell the DJ, I need a hundred ones,
Badunkadunk, What? Badunkadunk, rock yo!
Badunkadunk, All That, Badunkadunk bounce yo!
Badunkadunk, Big Phat, Badunkadunk I love yo!
Badunkadunk, Tell the DJ, I mean I'm number one...

[Twista]
Oooooh! Shit, damn shawty, look at the motherfuckin' fatty,
Come to daddy, tell me what I gotta do to get you lickin' in my custom Caddy,
Never want to let you get up out the ride,
When I first took a look my mouth was wide,
Lick a titty with them little bitty shorts you got on,
With the thigh's hangin' out tha' side,
When you work it you gone hurt these other bitches,
Hurtin' em' mean with the way you struttin',
Even though you only walkin',
You still lookin' like you shouldn't do that shit in public,
I can tell from right now what I see you workin' with,
You ain't even gotta ask for the blunt,
Booty so phat, gaps so nice, you can see tha' ass from the front,
You fittina hurt 'em how you twurk that thang,
You want me to hear when you pop it baby,
Fell in love when you came up in club, with a whole bottle of Mo',
Don't pop it baby!,
I know you got up on some rump shaker contest,
Let us see what you can do,
Sip a little somethin' while you bounce that ass,
Girl you gotta badunkadunk,

[Chorus]
[Twista]
Now put that ass in Burberry for tha' Bently,
Now go on and put on a bikini for the Lamborghini,
Now let me see you in a car for the big grown,
Love the way you shake it for the dollar,
Holla at me when you see me,
Now I don't want to see nobody full of rigimortis,
Go head and jiggle for tha' more more money that's in his hands,
Go head and hit tha' shades with ya thick ass,
Now come over here by the table and give me a lap dance,
Bend it over come and get this dust,
Gota a playa thinkin that be bout to cut,
Gots to hit that from the back,
Shorty gotta' lil' junk in her trunk,
Look at how she make one butt-cheek freeze,
Look at how she make the other cheek move fast,
Look at how she switch, make the other cheek move,
Then move both sides then clap that ass,
Remember them times... When you met two shorty's
And you really want the cutie,
But you let her slide... ''cause the other gotta really big ol' donkey booty,
Now shorty think she fine, only if she really knew the truth,
I ain't gone lie, girl twurk them thigh's,
I'm in love with your big badunkadunk,

[Chorus]
[Twista]
Can you make it go wobbley-wobbley, come on and follow me,
Take you on a ride on the oddesy and ...
Printing this content is prohibited.
BADUNKADUNK Lyrics provided by
Lyrics Provided by LyricFind Terms

Twista Badunkadunk Lyrics


More music song lyrics: "Intro" Lyrics, Music of the Spheres: Life's Aria Lyrics, El Triste Lyrics, When I Think of You Lyrics, Nothin' But the Tailights Lyrics, Remember Them Days Lyrics, I Can Put My Trust in Jesus Lyrics, Knives Of Summertime Lyrics, Everything I Own Lyrics, Man borde inte sofva Lyrics, A Blue Moon Lyrics, City of Shame Lyrics, What Ya Life Like Lyrics, She Can't Say I Didn't Cry Lyrics, Tai Chi Life Lyrics, My Desire Lyrics.



More
R&B
Rap
Classical
Dance
Pop
Urban Soundtrack
Vinyl LP Record
 

cdu4fulllyr cdu4lyr 7711659 ver709cdu cdu4all 3/30/2015 11:38:44 PM