CD Universe
Music Movies Games Audio Books Novelties  
»  Search 
Existing Customer?Sign In
McAfee Secure Certified
Turn Pop-up Images On

Snoopin' Lyrics by Twista

CD Universe is your song lyrics and mp3 source for Twista's song Snoopin' lyrics and much more.

Kamikaze     Kamikaze
Featuring Snoopin' Lyrics
Twista
4.2 stars

Buy MP3 Song
CD
Check Availability
 Details Re-Issue; Bonus Tracks; Reissue

We have 17 versions of the Twista song Snoopin'

Personnel includes: Twista, 8 Ball, Too Short, Kanye West, Jamie Foxx, Jazze Pha, R. Kelly, Freeway, Ludacris, T.I., ... See Full Description
   
Twista Snoopin' Lyrics
Kamikaze Track List
Click on a song to view its lyrics

 1 Get Me Lyrics
 2 Kill Us All Lyrics
 3 Pimp On - (featuring 8Ball/Too $hort) Lyrics
 4 Slow Jamz - (featuring Kanye West/Jamie Foxx) Lyrics
 5 Overnight Celebrity Lyrics
 6 Still Feels So Good - (featuring Jazze Pha) Lyrics
 7 Drinks Lyrics

Twista Snoopin' Lyrics
 8 Badunkadunk Lyrics
 9 One Last Time Lyrics
10 So Sexy - (featuring R. Kelly) Lyrics
11 Higher - (featuring Ludacris) Lyrics
12 Snoopin'
13 Like a 24 - (featuring T.I./Liffy Stokes) Lyrics
14 Hope Lyrics
15 Sunshine - (featuring Anthony Hamilton) Lyrics

Twista Snoopin' Lyrics
16 Art & Life (Chi-Roc) - (featuring Memphis Bleek/Young Chris/Freeway) Lyrics
17 So Sexy Chapter II (Like This) - (featuring R. Kelly)
18 Freek-a-Leek - (Remix, remix)


More Twista lyrics
More popular Twista songs include: (Tattoo), 'Me and You', Piano Concerto No. 1 in E minor, Op. 11, CT. 47: Romance, Smoke Wit You Lyrics, Want My Dough, Whip Game Proper Lyrics, No Pistols ft. The Speedknot Mobstaz, 'no. 1', Esquisses, (Freestyle), Legit Ballaz, Legit Ballerz, Streets, Out Here Lyrics, Walkin on Ice, It Feels So Good, Freek-a-Leek, Ball Wit Us, Had to Call Featuring Snoop Dogg and Sleepy Eyed Jones, SNOOPING Lyrics.

Snoopin' Lyrics by Twista

Have mercy, mercy, mercy, mercy, mercy.
Oh, oh-oh-oh
Have mercy, mercy, mercy, mercy me

Now, now, when my boo let me break 'em off, freaky when we makin love
I can do shit to you that'll make you shake in lust
Comin' through how I be stoppin' off, kinky when I make you cum
How could you wanna do shit that'll make me break the trust?
Shoulda knew you were sheisty the way you lick me on my body
And actin' shady when I'm out the crib, lightly
Cause somethin' bogus just to fight me spite me all in my area
Plus I'm a Sagittarius, you a Pisces
For some reason we be clickin like we on business
But you be on some bullshit
Askin' me where I go, what I do, how I kick it
Won't you get with it baby girl, I don't cheat on you and pull shizz
Now who don't wanna roll on, chrome with then go home with
Get you to the crib, give you some grown dick
I let you hold my pounds down, purchasin' you phones and fits
How many times I told you, I ain't known shit
But you steady don't listen even though it's your friends that listen
Gotta have trust, but you won't back up on a couple I'll catch you wishin'
Claimin' that I'm fuckin on another bitch and
All in my privacy on no premonition, you trippin'
Tell me why do you, doubt a brother, in one ear and out the other
Cause in my shirt you done found number
You steady lurkin' while I was up in the shower
Dumpin' all of my pants pockets, trippin' cause you done found a rubber
And all I gotta say is.

[Chorus]
That's not right (that's not right)
Snoopin' through my things (you snoopin' baby, snoopin' baby)
I don't do it to you (I don't do it, I don't do it)
You shouldn't do that to me (I don't do it to you)
That's not right (that's not right)
Snoopin' through my things (snoopin' through my things)
I don't do it to you (and I sho' wouldn't do it)
You shouldn't do that to me (I ain't gon' do it to you)

I was sittin' in the front just watchin' videos
Readin' my magazine, my Vibe magazine, yeah
I coulda sworn that I turned my damn 2-Way off
But damn I heard it ring, I think I heard it ring, yeah
If it's somethin' that you think that's wrong got you feelin' insecure
I'm grown, baby let me know, and then I'll let you know
Cause I'm the one that's footin' the bills
And I'm not the wrong one, that's for real
You can get your shit and go, go!

Now you don't see me all up in your dresser drawers
You don't see me goin' through your Jag
You don't see me in your celli, you don't see me
Searchin' through your thongs, and you don't see me though your Gucci bag
Baby you got the shabazz, sometimes you need a swift, kick up the ass
Just to to see how far a foot can go
Would you wash it and took ...
Printing this content is prohibited.
SNOOPING Lyrics provided by
Lyrics Provided by LyricFind Terms

Twista Snoopin' Lyrics


More music song lyrics: Insurrection Lyrics, All We Need Lyrics, Havazi i dy motrave Lyrics, When the Sun Burns Red Lyrics, If I Had My Way Lyrics, Jus Reach Lyrics, Birthday Carol Lyrics, No Hurry Lyrics, Almost Like Being in Love Lyrics, Rose Room Lyrics, It Ain't Wrong Lyrics, Shake & Tumble Lyrics, If I Were a Bell Lyrics, Are You Still Having Fun Lyrics, Land of the Midnight Sun Lyrics.



More
R&B
Rap
Classical
Dance
Pop
Urban Soundtrack
Vinyl LP Record
 

cdu4mobile 0 cdu4fulllyr cdu4lyr 11512312 ver709cdu cdu4all 2/26/2015 7:06:36 PM